tvättgumma kanske?

Ja jag känner nog att jag skulle klara och kanske till och med trivas med det jobbet konstigt nog?
Tvätta åt andra. Hade tvätt idag, två stora maskiner blev det. Och så fick jag hjälpa en stackars gubbe som råkat göra nått med sin tvättmaskin och han vänder sig till någon som kunde skiten enligt honom. haha, ser jag ut som en tvättgumma eller?

Linda stressar på mig att jag ska blogga klart, försöker men går ju inte fortare heller.

Efter tvätteriet så blev det att krångla med bilar för att jag skulle hem till Jessica och städa och Thommy behövde bilen till Tidö. Men farbror Carolin kirrar läget! Lånade mammas bil och såklart ville hon ha skjuts hem då. Och kan ju inte säga nej när hon är snäll nog att låna ut den.
Väl hemma hos Jessica blev det köksstädning på högsta nivå, hann se en liten del klart iaf innan Freja fick för sig att strejka. Mat stod då på schemat. Lilla loj loj (Thommys smeknamn till Freja) och jag svischade hem i bilen för att få en nappflaska full med nanis.

Efter detta blev mormor hämtad och sen slocknade både jag och Freja i sängen tills papi ringde och väckte oss. Men skönt var det den lilla tiden vi fick. Är ju inte van att gå upp tidigt på flera dagar. Men har fått lov att ställa väckarklocka två dagar på raken nu för att orka upp. Blir lika imorn när vi ska till syster yster på SMT och städa.

Blev käk på stan med mormor, morfar, morbror, moster, kusin, kusin, mamma och pappa. Freja kände väl sig lagom uttittad och blev lite små rädd för morbror Morgan. Men det kanske inte är så konstigt ;)



Älskar min släkt ;)

Nu är jag så trött så jag snart går sönder känner jag. Ser fram emot fredag då får vi soooova! Då blir det mys på högsta nivå i sängen fram till lunchtid.

Och på måndag, då minsann! Då bär det iväg mot nån by långt åt fanders för att träffa bästaste Linda =)
(nöjd nu?)

puss

Kommentarer
Postat av: Diana ♥

Fin blogg du har! Besök gärna min! =) Kram/ Diana P.s. har en massa tävlingar på G i bloggen, var gärna med! Finns under kategorin tävlingar!

2009-10-01 @ 22:37:32
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0