vad händer idag då?

Inte kommit på någe än.... Har varit duktig å diskat och plockat tvätt.. Sånt jag borde ha gjort innan jag tvättade igår kanske. För nu är det lika mycket tvätt igen.. Tar ju aldrig slut. Längtar efter en egen tvättmaskin, då kommer jag slippa det här! Springa till tvättstugan stup i kvarten för att se om nån skippat sin tvätt tid så jag kan tvätta istället.
Har en bokad tid tills den femtonde, två dagar dit. Får hoppas att dom lagat den stora tvättmaskinen då så jag kan ta allt på en gång.
Jaja, slut klagat för idag =)

Igår blev det en fika på gränden med Fredda, Sanna, Dempa, Nicklas och Pauline. Var riktigt trevligt tills vi skulle gå men det tar vi nån annan gång istället tycker jag bestämt.
Efter det blev det film tittande här hemma. Blev först typ halva KillBill och sen Saw 2. Riktigt bra film måste jag erkänna.

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Nått borde man ju kunna hitta på. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0