yeei

Ja lite hittade man väl på då.
Thommy hade hittat sina gamla lumpenbrillor vilket blev ett nöje i bilen till djuraffären där vi köpte typ fem kilo godis och två kilo mat till vår lilla best ;)

Tänkte då bjuda på lite snygga kort då....



                        

Riktigt heta tycker jag själv.

När vi kom hem typ nyss så kom mormor med en present till lillfisan, den var då från mormor och morfar. Kommer nog bli en favorit =)

 

Nu känner jag mig lite duktig igen, kanske ska gå å köpa mig en stor godispåse till mig själv också? Kan inte precis sno Victors, tror inte det är så väldans gott....


Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Du måste nog sätt fel! Haha vilken tur att du inte gick fram och sa hej för jag var INTE på gränden ;)Jag var däremot på kina restaurangen med mamma en kortis :)



Kramar!

2009-09-05 @ 00:56:28
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: jossan

Jasså, hahah gick ni på samma skola ? Snygga brillor. Hela familjen klär verkligen i dom =) kram

2009-09-05 @ 20:05:54
URL: http://jagheterjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0