ååhh sooolomiooo

Underbara väder! Vem mår inte bra av detta väder?! wonderful!
Igår tog jag och Frejjse premiärturen på cykeln och oj så söt fröken jag har =)
Hela vägen ner på stan dansade hon bak i stolen, folk måste ju ha trott att jag var full eller något eftersom jag cyklade vingligt hela tiden. Svårt att cykla rakt när man har en där bak som dansar ;)
Påvägen hem från stan som då var målet igår var hon så trött så hon somnade. hihi.



Så trött!

På kvällen kom Sandra och Dempa förbi, alltid lika trevligt med mycket skratt =)
Så söta så! Får se till att vi kommer iväg till dem nu så vi får se nya lyan. På torsdag... Antar att Sandra är ännu mer ivrig ju närmare man kommer dagen. Eller? hehe

Idag lös solen på mig genom sovrumsfönstret. Kände bara att jag ville uuuuut.
Tar en prommis med Victor och försöker få med mig någon ut men nejdå.. Ingen som var intresserad =/
Fick då den briljanta idén att cykla! Hahaha, jag är kär i min cykel.
Linnea och Johan välkomnade mig och Freja efter vår tur dit. Frejjse fick jätte söta kläder. Tack tack!
Och jag fick mat i magen. Riktig lyxlunch med lövbiff å grejjer. MUMS!

Ja jag hade lovat att lägga ut en film på Freja när hon går. Duktiga tjejen gick massor igår.
Men Thommy är inte hemma och jag vet inte hur man gör med youtube å grejjer. Så ni får lugna er någon dag till tills jag kommer på det (för jag kommer garanterat glömma det).

Tills dess! Puss och kärlek till mina bästa!

Kommentarer
Postat av: Sandra

skojar du eller! jag börjar få resfeber och då är det illa, vi ska ju bara typ 200 meter bort. hahah! helt sjukt :D jag tycker verkligen ni ska ta med er hela familjen och komma förbi någon dag. skulle vara jätteroligt :)

2010-04-12 @ 21:54:37
URL: http://girpapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0