älskade väder

Snälla snälla snälla snälla söta soliga sol. Överge mig inte nu. För guuud så underbart det är ute! Vill vara ute heeela tiden. Och det ska jag se till att jag kan också =)

Igår var vi på tandläkar info. Freja klättrade omkring på alla andra bebisar och blev av med sin napp då en annan unge bestämde sig att hon skulle ha den...... Men Freja var nöjd ändå. hihi.
Men besöket gick bra och jag fick en promenad i solen. Myspys <3

Idag blev det en tur till BVC och våran sköterska blir alltid lika glad och skrattar massor åt Freja. Min lilla clown. Visar sina små apkonster. Hon klarade alla "test" så som pincettgrepp och leka med klossar.
Nu väger hon 8880gr och 72 lång. Min pärla följer kurvorna galant!

Efter BVC och en cykeltur hem till mor och far fick vi lite mat i magen och sen kidnappade jag och Freja mammas bil! Vi gjorde vägarna osäkra hela vägen bort till Hallsta. Lite snack och fika hemma hos Sandra och Dennis. Enbart Sandra var hemma men det var skit trevligt och det gör jag gäärna om flera gånger framöver. Så länge jag har bil kan vi komma och bråka med katterna och snacka lite gojjja ;P

Väl hemma träffade jag Jeremias och sen hem och lagade mat. Eller lagade och lagade, jag gjorde en sallad =) Mums!

Nu är det Efterlyst på TV. Blir tokförbannad på vissa saker. Även om jag vet att det försigår race lite här och där. Även om det är olagligt så brukar de vara ordentliga och alltid någon som håller i det. Men när det kommer till att rejsa på gatan bland oskyldiga människor blir jag fan förbannad. En stackars tjej blev påkörd då två bilar kört ikapp inne i stan. De borde bli överkörda själva tycker jag! Usch på er som gör sånt!

Imorn blir det öppet hus på dagiset, lite städning och promenad med Jessica =) Me like <3

Kommentarer
Postat av: Ellas mamma

Länge sen man träffade er, vi får ses nån dag me kidsen. Ella har varit sjuk men nu är hon på bättringsvägar.

Vilket dagis ska Freja börja på? Och när? :D

Nyfiken i en strut :p

2010-04-14 @ 22:00:52
URL: http://sannaviktoria.blogg.se/
Postat av: Sandra

SV; självklart är ni välkomna hit när ni har tid och vill, hela familjen! alla ska med liksom ;P och ja, vi fick turbomedel i rumpan efter att morsan la sig i och då jävlar blev det fart. ligger i nya sängen nu, hur jävla galet skönt som helst. du måste provligga i den :D :D ! hade det jättetrevligt idag jag också! som vanligt :D

2010-04-15 @ 00:46:03
URL: http://girpapo.blogg.se/
Postat av: Ellas mamma

Såg att du hade skrivit en kommentar och frågat varför vi ska sälja våran vagn.

Svar: För att den är så tung och klumpig.

2010-04-15 @ 13:28:35
URL: http://sannaviktoria.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: nja, har väl inte riktigt bestämt nå om det än. vi har för fint hemma för att ha någon fest ;) haha. skämtåsido .. ni är så välkommen så :)

2010-04-16 @ 00:28:50
URL: http://girpapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0