död, trasig, kaputt.

Thommy dödade min dammsugare igår. Tröttnade på den helt enkelt och vips så var den död.
Men jag måste väl egentligen erkänna att jag tröttnat på den för länge sen och helst velat kasta den från balkongen. Men nu fick jag en anledning att köpa ny iaf.
Dagen har varit lång och händelserik men mycket träningsvärk i benen sen igår då mamma drog med mig ut på min första springtur på fleera år.

Dagen började med frukost och bad för lillan då hon äter macka själv och blir lagom kladdig överallt! Victor är nöjd iaf =)
Sen blev det vila på någon timme, tror vi behövde det jag och Frejjs. Iväg för att träffa Jeremias, blev en promenad med lille Victor.
Hann precis med bussen efter det och tog mig ner på stan för att kika på dammsugare och byta ett par byxor vi fick att bästa farmor. Så nu blev det ett par rosa jeans. Hon kommer vara så häftig i dom =)
Hittade dock en dammsugare nere på stan men kände att jag inte hade någon lust alls att konka hem den och ha en kinkig bebis med mig. Så det blev att ta en promenad hem.
Freja somnade på vägen efter lite pip och skrik..

Tänkte då att jag kan ta en tripp till mediamarkt för att köpa en jävla dammsugare. Hur kul är det att lägga pengar på en dammsugare?! INGE kul alls kan jag berätta.
Fick med mig Camilla iaf och det blev både dammsugare och luktmojjar. Och de luktade inte för starkt Camilla. Luktade behagligt =)

Vi hann även med Chilli, Nordik och Sportex. Så sammanlagt kom jag hem med en dammsugare, luktmojjar och en cykelsits till Freja. Blir att köpa hjälm i helgen.

Ja så har vi även varit med om en incident ;) Eller iaf Camilla.
Efter mediamarkt lyckades fröken Skåne få soppatorsk, på E18! Ringer smått panikslagen och vill då ha hjälp.
Blir att tralla iväg till bäckby för att hämta dunken, tanka och sen tralla vidare ut på E18.
Där sitter fröken i bilen och vågar sig inte utanför dörren.
Okej jag kan hålla med om att det var lite läskigt att stå brevid alla förbi svischande bilar och hälla i lite bensin i hennes bil. Men nån måste ju vara den tuffa också ;) haha

För att göra detta inlägg lite längre så får ni en liten bild på Frejjs =)

Må gott!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja den tuffa är definitivt inte jag...inte i sånna läge iaf. Tusen tack för hjälpen....vet i fan vad jag skulle ta mig till annars. Hade väl fått stå där tills polisen kommit och undrat vad det var för knäppgök som satt där o inte vågade sig ut ;)

2010-04-06 @ 22:15:27
URL: http://camillaanderssonskane.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men haha, du verkar ha haft en otroligt händelserik dag i alla fall, kul att ändå fått göra något som varit behövligt :) imorgon blir superbra, jag har ju dock ingen bil så det vore nice i såna fall om ni kanske kan ta er hit, vore skoj! min karl har dock fixat ny bil, som förhoppningsvis kan hämtas inom kort, blir galen av att vara utan bil, blir förlamad! men imorgon duger superfint för mig annars. och kusinen tror jag inte har problem att klippa dig, hon ska bara ha tid så ska du se att vi kan fixa det. Ses imorrn! :)

2010-04-07 @ 00:32:41
URL: http://gir

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0