Ja då sitter man här

Lite halvseg från igår, men det är det värt!

Började dagen igår då med att betala räkningar som ni kanske såg? Inte coolt. USCH säger jag bara.
Men deppigheterna släppte rätt fort ändå tycker jag. Skönt var väl det.
Pappa kom hit och pillrade och donade lite med vårat kök. Fått upp nån täcksida här och var nu, känns riktigt bra.

Jag och Freja hojade iväg för lite fotboll. Dogges lag vann med 5-2. Hejja Hejja!
Sen blev det hem fort som stjuttsingen, packa Frejas väska. Ner till bilen och skjutsa hem Douglas som annars behövt gå hem. Lämna Freja hos mamma för sen hem och fika i ordning sig.

Ja det var meningen att Frejjse bara skulle stanna där till typ tio på kvällen men hon har inte kommit hem än. Men snart så!

Efter jag fixat i ordning mig så slängde jag mig på cykeln hem till Camilla. Vi tog oss ner på stan och mötte då upp Jossan. Länge sen jag såg henne men alltid lika trevligt. Och chocka en jag det kan hon!
Efter ett tag dök även Sandra upp. KVällen var som gjord för skratt, dans och öl.

Vi var då på Harrys, tror inte jag kunnat roa mig på det sättet som jag gjorde igår.
Kunde bara stå och kolla på alla människor. Det är alltså 40 eller kanske tills och me 50 taggare som beter sig som om de skulle vara 14.  Står och grovhånglar i hörnen och dansar som tusan. Nej fan vad kul det var!
Vissa saker var läskiga men ändå underhållande!

Nu plingar det på dörren! Min skrutt är här <3

Kommentarer
Postat av: anna (sav) ;)

oh jag vet, vi var också på harrys för ett tag sen. inte riktigt min grej kände jag... haha! det var verkligen precis som du skrev. dom är ju nästan värre än fjortisarna..!

ha det super. kram

2010-04-25 @ 09:58:56
URL: http://savve.blogg.se/
Postat av: Jossan

Man är gjord för att chocka ;) hhaa. tack för en mysig kväll igår. missade mej nått igår sen eller? kram

2010-04-25 @ 10:44:36
URL: http://jagheterjosefine.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej vännen! såg ditt sms, så jag tänkte, när jag ändå läser så kan jag ju svara här :) jag hade det otroligt roligt jag också, synd bara att jag stack tidigt, hade kunnat vara kvar ett tag till. och tack själva! ni gjorde verkligen min kväll :D

2010-04-25 @ 17:31:08
URL: http://girpapo.blogg.se/
Postat av: Camilla

Superrolig kväll, gör jag lätt om snart igen :) Upptäckte idag att jag har 2 st svarta, runda snusgrejer här hemma....ägaren sökes haha ;)

2010-04-26 @ 15:59:21
URL: http://camillaanderssonskane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0