Jag har blivit med............

Ja vädret svek mig direkt tror jag. Bara dagen efter så var det kasst!
Nu har vi iaf hunnit med ett dagis besök också, riktigt fint dagis. Kan rekomendera det stenhårt!

Nu är köket fogat, tack pappa för hjälpen!

Ja som ni ser händer det inte jätte mkt här faktiskt. Fast ändå händer det mycket?

I fredags var jag och Frejjse på systers jobb och härjade i några timmar. Fick det städat där nere och Freja städade där uppe med sina knän. Hihi så dammig och söt.
Hann även med att träffa Camilla efter för en glass i blåsten.
Sen tror jag inte att det hände jätte mkt förrän kvällen. Vi var ute och lajjade lite tills Frejjse ville sova.
Jag åkte hem och Sandra kikade förbi ett tag sen. Alltid lika trevligt =)

Igår så..... ööööhhh.... vafan vad dåligt minne man får ha?
Jodå! Jag svettades, jag dog, jag flåsade och jag dog igen. Men jag överlevde tillslut!
Herregud jag har inte spelat innebandy på hundra år! Iaf fyra år. Så Martin drog med mig igår. Det blev jag och en massa gubbar ;) hihi. Men det var riktigt kul och det gör jag jätte gärna om igen!
Var meningen att vi skulle hem till Linnea och Johan men Johan åkte på jätte läskigt hög feber och lunginflammation. Uscha! Krya på sig.

Idag blev det återbruket, bauhaus, IKEA där vi även träffade på Sandra, Dempa och Sandras kusin. Vi hjälpte de även att köra hem lite till dom =)
Sen blev det att lämna Freja hos farmor, tack så super mycket för hjälpen!
Åkte hem och hämtade skor och sen bar det iväg till råby.
Jag lyckades då byta två kassar skor mot en tvättmaskin!

Så nu har jag blivit med tvättmaskin! Så jäävla nöjd! Varför har jag inte införskattat en sån tidigare?!

Kommentarer
Postat av: sandra

Är huvudet dumt ja så får ju kroppen lida ;P tack än en gång för hjälpen! som jag alltid sagt nu, du är mer än välkommen :)

2010-04-18 @ 23:55:17
URL: http://girpapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0