jäjäjäääää

Idag känns det som...... torsdag! Så imorn är det helg mina vänner!

Dagen började med en tripp till donken för att fylla magen med lite frukost ihop med Jessica och Pebblan. Alltid lika trevligt att träffa busmonstret och busmamma! =) Blev en hel del snack och barnskrik ;P hihi

Efter det tog jag en lång cykeltur hemmåt och däckades oss i soffan alldeles för länge känner jag nu, super tok pigg!
Kände att där kunde jag ju inte ligga som en säck hela dagen så hoppade upp och ställde mig och bakade. Tänkte göra massor med bullar men hade varken formar eller jäst så det räckte till massor. En sats blev det iaf. Mums!

Camilla ville ha sällskap på en promenad och det fick hon. Jag och Freja villade bort henne på hennes egna område! Haha, alltid lika kul ;P

Vi hittade några gungor så Freja fick gunga för första gången i sitt liv. Och oj var hon diggade det då =) Skrattade massor, dock inte när kameran åkte upp. Ville ju filma tokan när hon hade så skojj.
Fick lite skratt på filmen iaf.
Gossmurfen.

Har även köpt en paraplysulky till henne så jag kan ha någon lättare vagn med mig om jag vill göra något. Tänkte att jag ska försöka cykla med vagnen och se om det går ;P Då kan jag ju til och med cykla ner på stan om jag vill och slippa bära runt henne hela tiden!


         


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0