myspys

Ja dagen var varit riktigt skit om man tänker vädermässigt! Men nu ska vi inte ruta in oss på vädret totalt även om det mest har varit regn och rusk, även lite snö.....

Gick ner på stan för att luncha med mamma, passade även på att byta ett par skor som var felsydda. Tyvärr var de slut och valde då ett par fina ballerina skor. Såååå nöjd! Så fin om fossingarna jag kommer vara på lördag =) För på lördag, ja då blir det Camillas dag! Hon ska firas då iaf. Massor och massor, bara för henne. Och massor menar jag inte inte öl heller. Räcker gott och väl med max två. Men massor av skratt, trevligt sällskap och prat. Längtar faktiskt.
Frejjse ska vara hos mormor och morfar ett tag på kvällen så jag får lite egentid med mina vänner. Bästa!

Efter stan så passade jag på att städa hos min syster. Blir att gå dit en sväng imorn också fast på kvällen då snogge dogge ruff tuff tåg (?) ska firas. 15 barre. Skitunge ;P

Gick sen hem i regnet, fy sjuttsingen var kall och blöt jag var när jag kom hem. Hua! Men fick en promenad idag också ändå. hihi

Det dröjde inte länge innan det plingade på min dörr och söta Sandra och gulliga Dempa stog utanför och såg så glada ut. Alltid lika trevligt när de är här =)
Bjöd även på lite käk, hemmagjorda hammburgare. Fem timmar flög iväg och tjoff så ville Freja sova fast hon inte förstod det.
Pratade även med Jessica persika i luren ett tag. Saknar räsersnoppen jue! Promenad på måndag är bestämt!

Och Dennis!!! Vad fasiken har du gjort med min dator?!?!?! Bokstäverna är ju gigantiska! Förstorat massor ju.. Fy skäms å ändra sådär på andras datorer. Fast egentligen gör det väl inget. Nu ser jag vad det står ;P

Ja som sagt, firande av min Douglas står på schemat imorn. Mer då?

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, visste inte att han pillat och donat på din dator faktiskt, ska ge honom lite smisk sen tänkte jag ;) ja, ska ni ba på fika så får ni gärna titta förbi här en sväng om ni orkar och så vidare. jag börjar jobba kvart i fem, men innan det så är vi bara hemma :D

2010-04-21 @ 23:16:07
URL: http://girpapo.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: hej! tack för den söta kommentaren. nja, min dag idag har varit en dag jag gärna inte vill minnas, total katastrof. usch. men nu mår jag bra igen! :) ingen fara, jag har haft en del att stå i själv att jag inte tänkt på att du inte hört av dig. knas. men så kan det vara ibland! hoppas din dag i alla fall var bra. krams

2010-04-23 @ 01:44:48
URL: http://girpapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0