Råttor

Möss, spindlar, tusenfotingar. Ja you name it. Allt som man kan sätta skade före. BLÄH!
Rått i bur, handtama och söta! Såna vill jag ha. Men ute i det fria, pipande, gnagande äckliga djur!
Haha.
Varit på min systers jobb och städat ur stora lokaler de har där. Och det är då råttskit i dessa små hörn. Nej det behöver inte ens vara hörn! Rått skit ändå. Så när jag går där och sopar hör jag dom pipa! Först trodde jag att jag inbillade mig men nejdå. När de kommer lite sisådär ibland. Många pip eller bara ett. Nej ingen inbillning. Haha..
Men jag pratade med dom lite och då blev det tyst!
"nu får ni sluta pipa, ni är läskiga, försvinn!" hahahaha. Jag undrar om någon hörde mig när jag gick där.

Var totalt död när jag kom hem, knappt sovit inatt av någon konstig anledning och sen får Freja för sig att vakna HALV SEX! Vad är det för tid va?! Helt galet trött masar jag mig upp och ger oss frukost. Hade ju inget å göra så tidigt på morgonen så tog ungen under armen och åkte till jobbet istället.


Men jag är inte bitter för det =) När jag kommer hem så ber jag om att få vila en kvart. Thommy bad mig istället gå ut med Victor så skulle han och Freja ta en promenad som var lite längre så skulle jag få vila iaf en halvtimme. Vaknade 1½ timme senare av att de kommer innnanför dörren. Underbart!
Nu klarar jag mig tills ikväll.

Puss på er =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0