storhandling

Ja storhandla klockan sju på morgonen är väl inte det man gör dagligen, inte ens en gång per vecka. Men idag gjordes det!
Freja väckte mig klockan sex och ville absolut inte sitta still!
Nej hiva i frukost i mitt och hennes kakhål och sen trycka in oss i bilen för en tripp till Ica Maxi.
Var egentligen meningen att jag inte skulle handla mer än för en vecka. Men tappade lappen det första jag gjorde så skippade den briljanta idén direkt.
Det blev storhandling till tusen.
Ja en full vagn med mat och en glad Freja rikare.
Och det hela positiva med detta var så att jag nästan var helt ensam på maxi. Inte en kotte som orkar gå upp så tidigt ;)
Inge stök och bök, vagnar i vägen, stressade tanter och sura suckande gubbar. Inte något utav det.
Säg till om du/ni vill följa med nåsta gång  på en tidigt storhandling ;)

Resten av dagen då?
LUGN!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja men tack du! jag är nöjd :) det är bara att klippa sig, som jag, jag övervägde jättelänge men min kusin tog tag i mitt hår till slut och började klippa bara. det växer ju alltid ut :D

2010-04-19 @ 12:06:31
URL: http://girpapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0