trasig

Känner mig faktiskt lite trasig. Så trött som jag varit de senaste dagarna har jag nog inte varit på fleeera månader... Men det är bara att bita ihop och räkna timmarna till sängdags.

Påsken har varit härlig. Långfredag firades hemma hos mormor och morfar. Freja stod för underhållningen, utklädd till påskgumma. Så söt så =) God mat och trevligt sällskap.
Och igår var vi hos farmor och träffade kusin Tilde med familj och även farbror Stefan. De små flickorna satt och pratade med varann i stolarna. Så söta.. hihi

Idag tänker jag inte göra något för mycket. Fast jag vill egentligen måla klart, få Thommy och foga och åka och köpa ny mat.

Ja dålig uppdatering och litet inlägg. Men det får ni ta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0