Valborg....

Närmar sig med stormsteg. Kvällen ska innehålla trevligt sällskap av Sandra och Dennis, mat, prat, skratt. Får se om Camilla kikar förbi efter hennes jobb också =) Ska bli riktigt trevligt.

Har städat halva dagen idag. Freja är nöjd även om jag inte ger henne uppmärksamhet. Hon har ju moster som ger henne lådor och blommor att leka med. Ska dit imorn med och tulta omkring. Cashipluring blir det iaf. Ser jag fram emot.
Månaden är inte ens slut och det ekar redan i plånboken. En hel jävla månad kvar tills man får pengar. HATAR räkningar. De kan verkligen förstöra för en. Speciellt dessa förbannade räkningar som kommer kvartalsvis och grejer. Inte är jag så duktig som sparar varje månad så man lägger lika mkt pengar varje månad. Nejnej......

Har även varit och handlat, skulle köpa mat till Freja. Vad kommer jag hem med då? Jo välling och gröt. Det kan hon ju inte äta hela tiden heller. Smarta smarta otroligt smarta Carolin. Glömde puré! Jaja, får ta en sväng senare eller imorn. För hon har så hon klarar sig nån dag till.

Thommy har åkt iväg med sin bror för att kika på en bil. Inte till oss heller. Till Jimmy och Emma, får inte glömma lilla Tilde också. Fick hennes inbjudan idag, så söt så. Och självklart ska vi dit, inge snack om saken!

Nej fan nu måste jag röja lite här hemma. Har absolut verkligen ingen lust över huvud taget. Men det måste göras! Eller vill du göra det åt mig?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag fotar lillfisan mer än gärna :D ska bli riktigt roligt att ta upp kameran igen, känns som det var år och dar sen :D i like it! hon får bli min lilla modell ;)

2010-04-28 @ 15:39:23
URL: http://girpapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0