vart tog min sol vägen?

Va ju så fint väder och nu när man tittar ut är det bara grått.

Sen sist har det väl inte hänt jätte mycket kanske.
Var hemma hos Sandra och Dennis idag och kikade på deras lägenhet. Har ju sett den förut men inte med möbler i. Men de hade fått till det riktigt bra tycker jag.
Stackarna (eller Dennis egentligen) fick sängen nerkissad. Deras nya fina mjuka sköna säng. Fusk! Vill också ha ny säng!!!

Fått i ordning lite mer i köket också. Pappa har varit här och stökat lite. Man ser att något har hänt varje gång han varit här. Så kul =)

Imorn blir det lite städning och tänkte försöka göra ett ryck här hemma också. Vill få i ordning lite. Vill fixa allt nu på stört. Men vet inte vart eller hur jag ska börja! Kom och hjälp mig vettja ;P

Ja nu blir det soffhäng i någon minut och sen iväg för att träffa Jeremias!

Tjipp tjipp

Kommentarer
Postat av: Sandra

och tror du inte på fan att någon av dem pissat ner det andra täcket nu också! i natt, när vi sov måste det ha varit. jättejobbigt verkligen! så nu är vi utan täcke tills dennis bestämmer sig för att ta sig ner till tvättstugan :)

2010-04-28 @ 07:34:33
URL: http://girpapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0