weeei

Dagen har bestått av städ... städ städ städ... men har ändå haft riktigt trevligt.
Var på syster ysters jobb och städade. Gynther gjorde väl illa sig minst en gång och hade sönder minst två blommor ;) hahaha
Till sist kom Frejas kusin Ida och tog en promenad med mig ner på stan, fick med mig två par skor hem. Mycket trevligt.
Min lilla mipa är inte så liten längre har jag märkt. Herregud hon blir 18 i sommar. I mina ögon är hon fortfarande pytteliten och ska göra precis som jag gör ;)
hihi.. så söt så.

Blir hem till syster imorn och greja och dona lite. Mamma och jag hoppas på fint väder så vi kan gå ner på stan men Frejjse...

I helgen då? Vad händer?
Tänkte riva lite mer tapet, få köket fogat och måla en sista gång. Låter det okej?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jodå, dempa mår bra, han fick en rejäl smäll emot huvudet då han krossa vindrutan med det, men annars så gick det bra. visserligen fick han ingen bula, konstigt nog. bara huvudvärk tack och lov! jag är ledig fredag,lördag men jobbar på söndag,måndag,tisdag är ledig onsdag sen jobbar jag torsdag,fredag och lördag och ledig söndag. sen flyttar vi ju på torsdag också, så ska nog ta ledigt eller byta så jag är ledig istället så man kan fixa med det nya hemmet :) men imorgon, gör du då?

2010-04-08 @ 23:50:03
URL: http://girpapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0