blir faktiskt lite trött

När man väl känt att månaden är räddad så har man inte brytt sig alls gällande pengar. Allt har varit frid och fröjd och man har även tänkt att pengarna kommer räcka två månader utan problem. Sånt känns bra, eller hur?
Men när man får sådant bakslag så man känner sig rövknullad av en melon så är det inte kul. Jag blir utan pengar.....
Det är inte första månaden detta händer måste jag säga med alla andra månader har fixat sig med anstånd och älskade föräldrar som ställer upp. Den här månaden blir värre då jag inte får ta anstånd längre. Fy fan vad trött jag blir!
Ja nog bitterhet från mig...........

Ska snart till skolan och träna på att mata, tvätta och borsta tänderna på en annan person. Blir intressant. Tycker inte alls om när någon ska göra sånt med mig. Vill sköta allt själv.
Speciellt när man är lite små förkyld. Känns inge bra men det kommer nog bli skit kul med en massa skrattande människor och mat i hela ansiktet. haha!

Solen skiner just nu mellan alla regnskurar =) Det muntrar upp lite iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0