Dåligt dåligt

Ja jag tycker det är dåligt.... Faktiskt! Eller kanske inte. Eller lite både och?
Det uppskattas att någon faktiskt läser min blogg. Då vet jag att nån sitter där vid sin dator och blänger på min galenskrivning och konstigheter. Men en kommentar kan man väl iaf få?

Idag hann jag med en lunch på staden med min kära mor. Bakad potatis med smögenröra på Saffets. Jag måste erkänna att det är nog godaste smögenröran jag ätit. När jag jobbade där gick jag och åt av den hela tiden. Ett under att ingen kom på mig. Och ett ännu mer under är nog att jag inte blev tjock. För fan vad man åt. Hela tiden. Speciellt när det var tomt på folk. Ja men se där! Lite strips tills övers å lite kebab. Pasta! Hambburgare med massor av majonäs och ost går ner. Ja ni förstår. Man åt hela tiden. Och stressåt när man hade kort lunch. En mugg med cola hade man nog hela tiden också. Haha.. Fan jag saknar stället lite. Men jag vet att inte skulle vara lika kul att jobba där nu som då. Ingen av de personerna jag jobbade med finns kvar.
Vissa har flyttat till Norge, andra har hittat nytt jobb osv....

Imorn ska jag köra Camilla till och från tandläkaren. Eller iaf hem. Fröken blir små drogad innan så hon klarar av att låta nån pilla henne i munnen. Hihi. Får se vad för roligheter hon har att säga imorn ;)

Å på lördag! Ja då blir det först parken Zoo med Camilla, Sara, Asta och såklart lillFrejjsa. Sen på kvällen blir det en öl eller två med Jessica nere på stan. Ska bli kul!
Nu blir det liggläge i soffan och sen titta innanför ögonlocken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0