Damrally

Yeeei, hade riktigt kul i lördags. Vi damer tutade runt här och där. Började på fiskartorget för att sen ta oss förbi skultuna vidare till sura. Där blev det picnic och sen vidare genom hallsta till Westerqvarn. Självklart var jag chaufför ;) hihi



Camilla har klänning på sig! Det ni ;) Ses inte alls ofta. Eller kanske aldrig? coolt som tusan.

Igår hade jag en riktigt opeppad dag kände jag. Allt var fan B. Hade ingen lust med nånting. Usch. Hatar att må så ibland, men det kanske är bra för då uppskattar man allt sedan?
Har nog inte riktigt släpppt än känner jag men det kommer väl.

Har ju skola att tänka på idag så jag hoppas att min opeppighet inte går ut över skolan bara.
Frejjse är på dagis så jag har lyckats städa hela lägenheten. Behövs efter en hel helg med bus.
Jessica vad här nyss med lilla Emmeline. Blev så jävla sugen på klänningen Emme hade på sig. Jessica har stickat den själv. En jordgubbslänning. Alla har väl sett blåbärs och jordguss mössor? En sån fast långklänning. Sååååå söt! Vill ha en till Freja ;)

Nej nu ska jag försöka lägga upp bilder från Damrallyt på Facebook. Får se hur det går?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0