Effektiv förmiddag

Igår blev det storshopping till Frejjse. Hon behövde ALLT kändes det som.
Nya regnbyxor, stövlar, skor, byxor, tröja. Ja allt liksom.
Hon fick även en shoppingrunda på ToysRUs med pappa sin. Det var mycket givande enligt henne. haha. Kom hem med en bobbycar, små bilar och en docka. Det som hon leker mest med är bilarna.
Blir nog en biltjej det där =)
Riktigt kul att gå ut med henne nu i regnet när hon har ordentliga kläder. Får tacka mamma för regnjackorna hon köpte till henne.



Känner att jag måste köpa mig iaf ett par stövlar så jag kan vara ute med henne nu när regnet bara öser ner konstant. Verkar som att vi inte fick nå mer sommar =(

Ska försöka få med Thommy och kika på säng idag också. Behövs verkligen. Visst jag kommer upp ur sängen varje morgon och jag sover hela nätter. Men Thommy sover på soffan pga sängen. Känner att det är dags att göra något åt det. Eller vad säger ni?

Vi har även funderat på att åka till Leksand i helgen. Får se hur det blir med det. Pebblan har ju fyllt år också så hon ska firas också. =)

Ska hämta Freja om en timme. Har ingen aning om vad jag ska hitta på innan.
Har redan varit otroligt effektiv så känner att det är enough idag.

Blir rätt sur på MTV om jag ska vara ärligt. Står inte M för Music? Varför i hela helskotta spelar de ingen musik då?!?! Bara en massa jävla skit program!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Visst e det tungt, kliar i hela kroppen så fort man ser någon annan dansa. Jag vet inte vart jag ska börja, så mycket jag skulle vilja prova på. Det blir väl att prova sig runt och fastnar man för något så är det bara att köra. :)

2010-08-04 @ 15:31:57
URL: http://deliciousink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0