Fredag den 13nde

Ohhhh, Iiihhhh. Scary shit det här alltså. Fredag den 13nde. Vad ska gå fel idag då?
Tappa kofoten på foten bara för att jag skulle ha lämnat tillbaka den för fleeeera dagar sen (sorry pappa)?
Få avslag på CSN för jag kommit på nu att DE har skrivit fel?
Damrallyt blir inställt med kort varsel?
Nej hujeda mig. Nu ska vi inte tänka i såna banor. haha. Har aldrig varit speciellt skrockfull av mig så det borde vara lugnt. Tycker synd om dom som stänger in sig för en sån här dag. Kan inte vara bra för dom.
Har för mig att flygplan inte ens har stolsnummer 13? hahaha

Skolan gick bra igår, hade enskilt samtal. Kollade på alla klassrum och gick igenom vad jag skulle välja för inriktning osv. Känns riktigt bra. Fått tag i bok till första kursen också. Dock fel bok men hon sa att det funkar lika bra. Får ta hennes ord på det annars får jag leta efter en ny bok.

Från och med nästa vecka är vi utan hiss i SJU jävlaa veckor. Ser inte fram emot det. Inte det minsta om jag ska vara ärlig. Fy fan vilket konkande det kommer bli. Men vagnen får stå i förrådet där nere och så får vi bära upp det som ska upp. Tur att jag redan storhandlat iaf. hihi. Annars hade hyrt in värsta styrkan som fått bära upp allt för det hade jag vägrat. Och jag är glad att sängen står på plats.
Har bytt den nu, den förra var alldeles för hård. Får hoppas att den här är bra annars blir det problem.

Freja är på dagis och jag tar itu med det sista inför skolan och sen blir det slapp tills hon ska hämtas. Rätt skönt faktiskt.

Damrallyt imorn då! Ni kommer väl och tittar på oss? Vi börjar på fiskartorget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0