Full fart frammåt!!!

Helgen har varit fullspäckad. Eller iaf lördagen. Alla andra dagar har varit riktigt lugna =)
Igår började vi med att lsta in fyra kissemjauisar hos Camilla i burar då de skulle hem till Sanna. Full fart på de små liven måste jag ju erkänna. hihi. Men till slut gick det. Väl i söööping med alla katten kom Pia för att hjälpa oss bära upp allt. Gick bra det med =)

Därefter tutade vi vidare till Eskilstuna. Mötte upp Sara och Asta utanför Parken Zoo. Det var riktigt mysigt och kul att titta på alla djur. Jag blev nog mest barn på nytt kändes det som. hihi.
Freja och Asta pratade och lekte ihop. Så söta så =) Alla djur var intressanta också om man såg dem. Vissa gömde sig faktiskt, tråkigt tråkigt.



Väl hemma märker jag att Freja fått feber. Antagligen hade jag klätt henne för dåligt i E-tuna. Det var varmt men blåste lite så tror det beror på det. Dumma mig. Gav henne alvedon och hon sov som en stock. Kände att jag egentligen ville stanna hemma med min lilla bebis men Thommy tyckte att jag skulle ut som planerat.

Så på med klackarna och vandra iväg till Jessica. Väl där blev det bra musik, öl och snack. Tog oss ner på stan runt åtta. Träffade på min syster och hennes väninna som kom och tog en öl med oss på Bill och Bob. Hade mycket trevligt iaf. Vi bestämde oss till slut att ta en öl på något annat ställe för å se folkmängden någon annan stans. Det fick bli Circus. Kan ju säga direkt att detta var inte ett ställe för mig. Äldre, äckliga gubbar som står och bröstar upp sig, dyrt och väldigt rött!
Det blev en öl där iaf och ryckte väl dessutom halva skäggen för en stackare som sparat i åtta (!!) år enligt honom själv. Tyckte mer att det var ohövligt att böja sig över vårat bord så kallade det även för pubishår i ansiktet. Ja jag vet, otroligt moget! Men det skiter jag i ;)

Idag har varit en lugnt dag med lillpluttan. Hon har haft lite feber hela dagen, matvägrat och kört på i full fart hela
tiden.

Nu tänker jag lägga mig i sängen och blunda. För imorn har jag skola!

Kommentarer
Postat av: fred

haha har inte läst en sen ja åkte dit på fejjan...

2010-08-23 @ 22:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0