Gött skit

Skolan gick riktigt bra igår. Var bara genomgång men det låter och verkar intressant. Jag hoppas att jag kommer trivas och att det rullar på så som jag vill att det ska göra. Vet ju själv att jag pajjade skolan på gymnasiet. Både killar och min egen skalle som kom ivägen.
Med min egen skalle menar jag då att jag har jävligt svårt att koncentrera mig. Det ska gå på ett kick annars blir jag arg och skiter i allt. Har nog kommit på att jag har någon form av koncentrationssvårigheter men det är inget jag har på papper eller liknande. Så det får gå ändå.
Får ge mig fan på att det ska gå och sen är det ju faktiskt så att detta är väldigt intressant, det är något jag valt själv. Något jag vill bli så då är det nog en annan sak. Sen har de ju även stödhjälp osv. Så håll era små tummar för min skull att det kommer gå vägen!

Imorn ska jag på enskilt samtal med "bossen" där borta och kolla vad jag gjort innan och om det är något som är till någon hjälp. Även välja inriktning. Visste redan från början vad jag skulle välja så jag hoppas att det även är rätt för mig när jag börjar med dom kursena.

Frejjse får vara på dagis idag även om jag är ledig då jag tycker hon ska vara där och lära känna alla andra barnen. Hon har ju precis blivit inskolad och är fortfarande lite osäker märker jag. Min lilla tös. Så duktig tjej!

Får se om Camilla slår en pling snart så vi kan hitta på något. Funderar på att försöka få min säng utbytt idag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0