Lag hit och lag dit

Har setat och läst lagar.
Självklart är det intressant vilka lagar jag faktiskt står under idag och vilka jag kan använda emot elaka läkare osv.
Men samtidigt tar det slut i huvudet. Vissa lagar har man aldrig hört talas om och då är det otroligt svårt för mig att försöka förstå dom på ett "normalt" sätt. Alltså inte nått jäkla "lagspråk" eller läkar språk. Thommy har fått agera tolk här ikväll. hihi.

Frejjsa är hemma från dagis med förkylning. Varken jag eller hon är jätte förkylda men hostan har tagit över oss båda. Känns dumt att skicka henne till dagis och att det kaanske går över av sig självt.

Imorn blir det att ta en liten promenad hem till min kära mor så hon får "godkänna" mitt arbete då hon jobbar inom det yrket ;) Thommy tyckte det lät bra iaf!
Och det måste jag erkänna att det känns lagom bra eftersom jag aldrig själv tyckt att jag skrivit bra eller förstått rätt.
Och med tanke på skolan. I tisdags borstade vi tänderna på varann, även matade och tvättade varann. Konstig känsla det där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0