Proppmätt = städnojja?

Frejas sista inskolningsdag är imorn på dagis. Hoppas det går bra. Alla andra dagar har ju gått riktigt bra så ser ingen anledning varför imorn inte skulle det. Ska även testa på en riktigt lämning och hämtning. Jätte läskigt i mina ögon om jag får vara ärlig. haha.
Det menas alltså att jag inte ska vara med där under morgonen som jag varit alla andra dagar utan jag ska komma dit lämna, säga hej då och gå direkt. Håller mina tummar att hon inte bryter ihop totalt.
Imorse höll vi på att försova oss, tur att Thommy kikade in här hemma kvart i nio. Freja vaknade tidigt och ville väl ta en powernap sådär innan dagis, jag tackar inte nej!
Hon sov en bit till dagis också, till slut snodde jag nappen för henne och sa att snart är vi på dagis. Då slog hon upp ögonen, sken som en liten sol och sa där! haha

Även hunnit med en fika hemma hos farmor Ingrid, även kusin Tilde med familj var där. Så stor hon blivit och vilka framsteg. Man ser verkligen vad som händer varje gång. Det är ju inte jätte ofta vi ses men när man gör det är det lycka =)
Efter det blev det en paus hemma, träff med Jeremias och sen hem till mamma och pappa.
Där var det fullt hus och mat väntades. Grillat och annat mums. Efterrätt (såklart!) bestod av jordgubbar och grädde. Så jäkla mätt nu så jag nästan spricker.

När vi väl kom hem fick Freja en snabbdusch och välling. Snuttan somnade direkt och det var väl inte konstigt.

Både jag och Thommy fick nån konstig städnojja efter att jag lagt Freja. Kanske borde vara proppmätt oftare så man tar tag i onödiga högar med papper. Haha.. Skötn nu i efterhand iaf att de är borta!

Blir nog ett vagnköp imorn till Freja, hennes nuvarande börjar ge upp märker jag........
Får göra som jag gjorde idag, drog iväg fort som sjutton och köpte mig en SodaStreamer. Men ja, som sagt, det blir vagn istället imorn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0