Sjuuuuk

Ja anledningen till att det inte funnits något att läsa är för att jag varit så satans sjuk. Fy fan vilken förkylning jag åkt på. Fortfarande inte helt bra men bättre än vad jag var i helgen.
Tror jag varit förkyld i lite mer än en vecka. Började med lite snor och ont i halsen. Självklart smittade jag ner Freja direkt, lillstumpan.
Sen flöt det på i en tjock dimma av hostmedicin, nässpray och alvedon. Fick feber och allt som hör till en förkylning. Fy fan säger jag bara. Nu tycker jag att jag ska hålla mig frisk MINST ett år för att kompensera upp.
Får se hur bra det går nu när Frejjse går på dagis ;)

Ska till skolan idag då. Lämna in mitt arbete som jag även försökt maila till läraren men får tillbaka den här härliga MAILER DEAMON......... Undrar vad det är för fel. Får fråga henne idag om henne mail är rätt.

Men måste ner tidigare på stan eftersom jag ska till läkaren. Måste få lite piller utskrivna ;) hihi, mer behöver ni inte veta heller.
Såklart hinner jag med min kära mor och kanske en lunch med henne?

Tjing tjing på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0