Skola!

Ja om ungefär en timme ska jag sätta mig på cykeln och hoja ner på stan för att gå till skolan på första gången på fyra år. Känns jätte konstigt men samtidigt väldigt kul och spännande.
Blir min första dag på ett år. Får se hur det går och hur det känns efter första dagen.

Frejjse är på dagis, tre andra barn inskolas den här veckan så det är full fart för henne där borta. Måste ju hålla reda på alla leksaker så de andra inte tar alla hon leker med. haha. Sötnosan.
Mormor ska hämta henne idag för första gången. Tror det uppskattas. Iaf av mig! Då jag inte vet när jag är klar idag.

Sängen då...... Än så länge blir det icke godkänt. Ska försöka få med mig gubben imorn och byta den. Lämna tillbaka hela köret och köpa en ny, mjukare. Båda har ont i rygg och nacke. Inte coolt. Visst det är skönt med helt ny säng men vafan...... Jaja

Fick lite fikasällskap igår. En mage, en Jossan och en Camilla. Magen sitter då på fröken Jossan. Så sött. Saknar magen massor. Allt liv hon förde där inne, alltså sparkar och slag. Inte en lugn stund. Hihi. Mysigt som tusan.
Fick lämna ifrån mig lite leksaker som Freja vuxit ifrån och mina gamla mammabyxor. Jag hoppas några par passar iaf.

Nej nu ska jag försöka få tiden att gå så jag får cykla iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0