Sovmorgon

Ja för det känner jag att jag är värd efter två dagar plugg ;)
Lämnade Frejjse på dagis runt nio och gick sen hem för att sova lite extra. Så skönt. Är ju inte ofta man får sova nu när man har en liten. Men känner att det inte gör något heller. Riktigt mysigt vissa mornar när hon vaknar och vill kramas lite. Puss på henne!
Har nu setat och klickat runt lite på internet gällande skolan. Ska ju börja med mitt arbete imorn tänkte jag. Min första inlämningsuppgift.
Känns kul och spännande, man undrar lite vart man lägger sin egna ribba gällande betyg.

Känner mig lite rastlös just för tillfället men nått hittar jag väl på. Eller hur? Städa eller baka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0