Underbart!

Prisa skatteåterbäringen! Eller vad är det dom säger i Robin Hood?
Äntligen! Nu har jag sett vad jag får och jag hoppas det kommer in helst igår.
Blir att åka och köpa ny vagn till Frejjse när det kommer in på kontot. Och sen ska det köpas ny säng!
Och de äldre ska få en slant också ;) hehe

Ja vad gör man när Freja är på dagis? Har inte riktigt kommit in i det där ännu. Glad att jag har lite att göra här hemma. Idag blir det städning och sen blir det att sitta med datorn på magen. Bär iväg till Skultuna när hon slutar. Ska hälsa på Becca och lilla Emilia =) Ska bli väldans nice!

Fan blev helt snurrig när jag såg vad jag får ut. Mer än vad jag hoppats på! WEEEEI!
Glad idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0