Ut med det gamla

Och in med det nya.
Frejjse fick en ny fräsig vagn idag. Brio Sitty är då märket, svart och rosa är färgen. hihi.
Helt kär! Så jävla nöjd! Och glad att jag för en gångs skull kikade på blocket. Hittade en knappt använd, nån månag gammal och garanti på den. Freja är nöjd också, sitter så fint i den och blänger på andra som vanligt =)
Försöker få den andra såld nu, får se hur det går. Om du är sugen på en emmaljunga scooter så är det bara att hojta!

Nytt ska det bli imorn också. Hittade en säng idag som vi köper imorn. Riktigt nöjd med den också. Får hoppas att både jag och Thommy kan sova i den. Man är ju alltid osäker på en säng men som tur är får vi hem och sova tusan i fleeeera dagar och sen bestämma oss. Om vi inte är nöjda är det bara att lämna tillbaka! Känns bra att man får göra så =)

Vi har även hunnit bli bestulna idag. Jävla tjyyyvar. Dra er i öronen borde man göra!
Var in på NetOnNet i kanske fem min och när vi kommer ut är vår grill på bilen borta! Tjoff, bara sådär.
Dyra som tusan men vi får väl hoppas att vi kan hitta en beggad nånstans som vi kan köpa lite billigare.

Ja det är mina äventyr det, vet inte om det intresserar er så mkt ;)

Freja är iaf klar med inskolningen på dagis nu och allt har gått super bra. Så på måndag blir det liksom en riktig dag för både henne och mig. Känns lite läskigt.
Hon verkar iaf fattat tycke för en pojke där, mycket gulligt. De står och äter krusbär och vinbär ihop när de är ute. Gullungar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0