ZzZzzzZzzZZzzz

Ny säng på plats, gamla är såld och borta!
Sovit en natt i nya. Kan varken säga bu eller bä. Ge den en eller två veckor och sen kan jag yttra mig. Men glad att jag köpt ny iaf =)
Frejas nya vagn är bäst iaf. Så jäääävla nöjd! Gjorde helt rätt val i att köpa den.

Haft så mycket säng i skallen i helgen så jag glömde helt bort Pebels kalas! Fy fasiken på mig.
Blir så arg att mitt minne är så jävla dåligt. Vad kan jag göra för att det ska bli bättre? Ge mig rååååd!
Får hoppas att de har tid för mig och Frejjse imorn så vi får gratta stora tjej.

På tisdag börjar jag skolan. Ser fram emot det som fan måste jag erkänna. Köpt nya pennor och block iaf. Känner mig som en barnrumpa på nytt som ska börja lilla skolan igen. hihi.

Imorn får jag en ledig dag, Frejjse ska till dagis och Thommy ska jobba.
Ska städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0