Åhåååå

Jag hatar att vara förkyld. Snälla ta bort allt snor från min näsa. Min heshet från min hals och tröttheten från hela mig. Måste vara frisk imorn. Freja har lucia på dagis och jag har praktik på kvällen. Vill inte missa något utav det!!!
Var meningen att vi skulle lussa hos farmor idag men vågar inte åka dit utifall jag lyckas smitta ner henne. Inte okej liksom! Bläh, usch och fi fan! Här ska vi hålla oss friska.
Båda mina bejbs har klarat sig än så länge och hoppas de fortsätter så. Peppar peppar!

Blir iaf hem till mamma och pappa så Freja får lussa lite idag. Hihi. Hon kommer vara så söööööt! Längtar massor att få se henne i lucia linnet och rött band i midjan. Lite glitter i håret blir det nog också.  Myspys <3

Fått hem Frejas dagis foto. Såååå fint. Åh min lilla ängel. Lägger upp kort senare. Så nöjd =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0