Dag 11 – Mina syskon

Ja eftersom min dator och bloggs hemsida varit lite kajko båda två så har jag inte kunnat uppdatera förrän nu.
Så jag kör ett rejs på tre dagar direkt =)

Mina syskon då.
Jag har en bror och en syster. Både två är äldre. Rätt jätte mycket äldre egentligen.
Vi har samma mamma och då såklart inte samma pappa.
Min bror, Morgan, är 20 år äldre än mig. Bort i Stockholm med sin familj. Familjen består av frugan Sinna, sönerna Albert och Axel.
Egentligen vet jag inte riktigt vad han jobbar med men vet att han designat en massa saker och grejas ihop det. Så jag kör på det! Morgan är designer. När han flyttade till huvudstaden vet jag inte heller riktigt men jag kommer ihåg när han bodde här i stan. Nånstans nere på stan.

Cesilia är min syster, även kallad Cilla. Hon är 16år äldre än mig och även hon har två barn. Ida och Douglas. Cilla och Morgans barn är lika gamla. Alltså 18år och 15år. Hon lever ihop med sin sambo Erik som Thommy kallas för Jesus ibland =) Varför vet jag inte, men kanske är utseendet? Nej jag vet inte. haha.
Hennes yrke är nå löneutbetalare/receptionist/allt på jobbet?
Hon bor kvar här i stan nere på stan mitt emot Prelaten.

Mina syskon är bäst och går faktiskt inte att hitta bättre. De uppmuntrar mig och uppskattar mig för den jag är. Även finns där om jag behöver dem.
När jag var liten och fyllde år fick jag alltid en dag i Stockholm ihop med mina syskon. Vi gick och kollade på någon form av dans, oftast Cullbergsbaletten. Underbart måste jag erkänna och något jag saknar! Så nu vet ni vad jag önskar mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0