Dag 13 – Den här veckan

Ja den  här veckan har varit mycket. Mycket av allt liksom. Både positivt, negativt, snor och sömn.
Började såklart med att jag var tokförkyld. Försökte hålla mig lugn och sova så mycket som möjligt. Men jag måste ju erkänna att jag tycker sånt är skit tråkigt även om jag är sjuk. Vill helst ut och få friskluft och få röra lite på mig.
Onsdagen var jag tillbaka på min älskade praktik emot Thommys vilja. Han tyckte att jag skulle vara hemma längre och bli frisk som tusan. Hostar fortfarande lite men det får man ta =)
Hade ju saknat praktiken. All personal och alla tanter.

Hade praktik onsdag och torsdag. Sen då? Slut på praktik, ingen skola förrän på måndag. Nej bara att mysa ner sig då. Såg till att Freja var ledig från dagis på fredagen och åkte ner på stan ett tag och kikade runt, hann även med en tripp till min syster och en lunch med mamma och pappa. Idag är det lördag och jag och Freja har uträttat massor idag.
Tvättat, handlat, fikat med personalen på Tujagården och busat här hemma.
Imorn är INGENTING inplanerat.Så himlans skönt!

Hur har din vecka varit då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0