Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?

Ja då kom denna fråga igen då. Vad fasiken hade jag på mig idag. Och ni får fortfarande inget kort då jag inte tänkt på min fråga idag och min mobil är fortfarande på lagning.

Men idag har jag och Frejsa varit matchande. Likadana mjukisbyxor från HM. Dock olika färg ;) Jag svarta och hon rosa. En randig tröja och en svart tjocktröja över från KanDee. Okej Freja hade inte likadan tjocktröja men annars detsamma. Vi slutar inte där heller. haha. Både med flätor och lugg. Nice eller?

Är det någon som vill ha något bakat nu inför jul kan ni väl hojta till eller komma över med ingredienserna. Känner att jag har lite bakstopp nu här hemma. Får inte plats med mer i frysen.... Och orkar tamig sjutton inte äta upp allt heller :D
Hade tråkigt nu ikväll när Kimpan var över. Han och Thommy satt bara och snackade en massa jävla vapen. Så bakade en vaniljgömma, mjuk pepparkaka och saffranskaka. Men vart ska jag få plats med allt?! hmm...

Kom och fika för sjutton!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0