Dag 16 – Min första kyss

Höhöhöh ja min första kyss var med min första pojkvän som då var Kim som jag redan skrivit om.
Det var ute på vändplanen utanför min mammas och pappas hus. Mamma hade väl ropat ett X antal gånger att jag skulle komma in men det tog liksom ett tag. Vi stod och pratade, kramades och till slut så kom det en puss, sen en kyss och sen ja lite hångel. Efter det så var vi ett par i ca 6 månader =) Se där se där!

Men min första kyss med Thommy var den 14 decembet 2007. Jag hade fest hemma och bjudit dit Thommy och Martin för första gången. Det var väl folk lite sisådär överallt i lägenheten och vi fastnade i köket. Vi stod och pratade om ett X till mig som varit helknepig. Efter ett tag blev det liksom bara som det blev. Kommer nog aldrig glömma den kvällen. Fylld med skratt, fylla, bus, trevligt sällskap och Thommy =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0