Dag 17 – Mitt favoritminne

Oj oj oj detta var en svår jävel!
Jag har mååånga favvominnen.
De minnen som får mig att bli glad är favvominnen.
Det är allt från när jag åkte limmo med en blomma och ett bi, vann budgivningen på min första lägenhet,
när jag tog studenten, när jag hade mitt första (och hittills ända) fasta jobb.
När Freja kom till världen och första gången man fick en puss av henne.
Min 18 års dag när mamma och pappa kom in och sjung för mig åtta på morgonen när jag var bakis som sjutton.
När Thommy skrev på väggen hemma hur mycket han älskade mig, därifrån och hit (egentligen längre, tapeten räckte inte).
Ja jag kan göra listan lång. Herre min skapare vad många goda minnen man har.
Jessica och jag åkte tefat efter bilen på wenströmskas parkering och vi fick till och med en kompis mamma att åka.
När jag köpte min mina blåa bil, som dessvärre är såld nu.
Camilla och jag gjorde Ullared efter jag varit vaken ett dygn. hihi.

Ja men ska jag fortsätta får jag sitta här tills imorn om inte längre. Alla minnen som får en att må bra ska man hålla hårt i. Den dagen allt känns deppigt och tråkigt. Tänk på dessa saker och få iaf ett litet leende på läpparna.

Nej puss på er nu ska jag moffa lite hemmagjord ischoklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0