Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Hihi ja med mitt dåliga minne blir detta svårt.
Jag har nog aldrig haft en dålig födelsedag. De människor jag velat ha nära har varit där och jag har alltid fått fira med min familj.
Men när jag fyllde 18 slog jag på stort.
Fyllde såklart på en torsdag men gick ut på onsdagen. Fick inte komma in förrän kvart i tolv så jag och Pjär satt på donken och drack folköl tills dess då vi var nere redan vid elva. Ingen annan ville vänta med mig ute förutom han. Så snäll han var! Undrar om jag tackade honom ordentligt? Det hoppas jag iaf. haha
Väl inne så hade jag dunder kul. Tror aldrig man har så kul. Första gången ute är liksom nå speciellt. Och jag röjde. Eller vi röjde. Sandra bjöd till och med in på efterfest. Galet mycket folk följde med till henne, folk vi inte ens kände. haha.
Klockan fyra kom jag hem och mamma öppnar dörren och säger grattis. Älsklingsmamma som inte kunde sova om jag inte kom hem.
Ja på torsdagen blev jag som sagt väckt runt åtta på morgonen. Mamma och pappa sjung för mig och jag fick frukost på sängen. Mysigt som tusan.
Därefter rullade hela dagen på med fika, tårta, lite mat och massor med folk. Fick en jätte fin ros av min farfar och pengar till körkort. Älskade farfar. Det är faktiskt ända presenten jag kan minnnar att jag fick. Självklart fick jag så mycket mer. Men denna ros av farfar <3

Helgen efter hade jag 18 års partaj hemma. Sparkade ut mor och far och festen började.
Jag var full innan festen började och det kom nog tre gånger så mycket mer folk än vad jag sagt till mamma och pappa. Förlåt! Men huset stod kvar när ni kom hem =)
Hade underbara vänner som delade kvällen med mig och även hjälpte mig att köra ut en och annan som inte var bjuden. Om jag hade fått bestämma hade nog alla kommit in och det hade nog inte varit jätte coolt.
Dagen efter blev det till att städa, varje golv var klibbigt. Inget förstört förutom en grill som Conny satt sig i. HAHA!

Nej tack för att ni delade min 18 års dag med mig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0