Dag 2 – Min första kärlek

Ja då ska vi se här. Jag var nog 14? (dålig på år och grejer)
Men det var Kim. Vi kände varann genom min bästa kompis Jonna som simmade ihop med Kim.
Vi var nog tillsammans ett halvår. Och bara det är väl lång tid för en 14 åring?
Massor av tok hittades på och vi hade roligt varje dag vi sågs.
Jag kan väl ha svårt att säga att det var kärlek vid första ögonkastet. I den åldern var man ju fortfarande barn enligt mig idag. Men vi umgicks mycket och tillslut blev det mer än vänner.

Självklart hade man väl frågat chans på en och annan innan i sina dagar men det är ju inte kärlek. Då ska man bara vara ihop med någon. hihi. Ja hur många var man inte ihop med samtidigt när man var liten? 4 5?

Första kärleken var Kimpos. Otroligt snäll, go och rolig kille. Idag bor han i Norge tror jag och jobbar? Om jag inte minns fel. Träffar på hans mamma emellanåt och vi står och småpratar lite. Jag var med dem upp till deras stuga i Kittelfjäll, jag kan fortfarande längta tillbaka. För oj så fint det var där uppe?! Galet!!!!

Ja nu vet ni det ;)

Kommentarer
Postat av: Marika

Haha kan tänka mig det.

Åh helgen är ju helt fullspäckad om ni inte kan på typ söndag kväll då. Vi har ställt till med julbord här hemma på lördag för närmsta harleys kompisar med respektive och JAG ska laga all julmat så full rulle tills det är över, sen är det julmarknad på söndag men kanske på kvällen då som sagt?

2010-12-07 @ 10:35:32
URL: http://marikaviktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0