Dag 20 – Den här månaden

Ja den här månaden har varit underbart på många sätt och vis. Skolan ger mig en puff och även självförtroende. Och det går bra!
Har haft världens bästa praktik där jag även fått bli inskriven som vikarie och fått sommarjobb.
Freja är en god och glad tjej som klarat sig galant utan sjukdomar som jag själv lyckats dra på mig, förkylningen som aldrig ville ge sig kändes det som. Men nu är den äntligen borta.
Luciafirande som var det sötaste jag någonsin sett. Lilla Freja och resten av dagisgänget sjöng för oss föräldrar. Det första är något speciellt =)
Julafton igår och kommer ha en till liten julafton idag. Freja var så glad hela tiden att till och med min bror fick hålla i henne, hihi. Underbara bästa lilla tjej.
Inte ens rädd för jultomten! Går snällt fram och väntar på sina paket och tog honom till och med i hand :D

Ja hur ska jag sammanfatta detta kort då? Jo denna månad har varit minst lika bra som alla andra. Om man bortser att CSN har fått för sig att man behöver runt 4000 mindre just denna månad. Men det får man ta!

Puss på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0