Dag 21 – Ett annat ögonblick

Ja eftersom vi har en magsjuk Freja här hemma så har jag inte uppdaterat ordentligt. Så jag tar två direkt=)

Ett annat ögonblick. Det är egentligen många ögonblick i ett. Men det är en plats där jag trivs och verkligen hittar lugnet. Där manbara kan vara och må så bra.
Jag tog med Thommy dit för runt två år sedan. En sen sommar. Han vill tillbaka, mest hela tiden. Vi åkte även när Freja var fyra dagar gammal men inte varit där sen dess. Ska se till att vi kommer dit.
Detta ögonblick är Leksand. Speciellt när man sitter på gungan nere vid Siljan och bara tittar. Tittar rakt över vattnet där man ser noret.
Midsommar där är underbart. Det firas egentligen i flera dagar på nå konstigt sätt. På olika ställen varje dag liksom.
Nej mitt lugnaste underbaraste ögonblick är Leksand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0