Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Det är när allting går som jag vill. När det flyter på.
Om Freja har haft en bra dag eller när hon klappar mig på kinden och tittar på mig med sina stora fina ögon.
När hela familjen är samlad och ett fint samtal eller en diskussion är igång. Alltid lika kul och det får mig att må bra.

När de ringer in mig till Tujagården och frågar om jag kan jobba, det ger mig en liten kick och jag vet att jag gör ett bra jobb, annars skulle de ju inte ringa.
Ett VG eller MVG kan jag leva på i flera dagar.
Även denna lista kan göras lång.

Men det som värmer ett mammahjärta är när hon kommer springandes på dagis när man ska hämta henne och man får en kram. Då vet man att hon saknat en och är glad att se en. Det visar ju att man lyckats, eller hur?  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0