Dag 26 – Mina rädslor

Ja hur lyckas jag få dessa tråkiga och nedstämda på högtidsdagarna? haha. Jaja.
Gott nytt år på er och jag hoppas ni får trevligt ikväll. Själv tar med mig familjen och åker hem till syster yster.

Mina rädslor.
Jag har en stor rädsla som jag tänker på varje dag.
Att jag ska bli skadad eller Freja.
Att jag blir påkörd och jag ser vagnen svischar iväg och jag kan inget göra. USCH! Så jävla läskigt.
Vilken småbarnsförälder har aldrig tänkt dessa tankar någon gång?
Helt galet egentligen.
Men en stor rädsla är just det. Inte kunna hjälpa sitt barn.
Jag kramar alltid Freja en extra gång varje dag. Snor minst fem pussar extra.
Kikar lite extra på henne när hon sover.

Ne jag tycker inte om rädslor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0