Dag 4 – Det här åt jag i dag

Ja det var ju bra grejj att ta upp nu......
Precis klivit upp,,  ja jag somnade effter jag lämnat Frejjsa på dagis. Inte riktigt kry idag.
Så nu sitter jag och äter ris. Bara enkelt vitt kladdris. Med lite (läs massor) soja på.

Men jag vet nog var jag kommer äta på praktiken. Jul mat! De hade julbord igår, personalen alltså. De boende fick ju i lördags. Men jag antar att det blir övers till mig också ;) hihi. Hoppas på det iaf. SÅ gott!!!

Ja det är väl mitt matintag idag då.

Blir praktik 14-21.30 idag. Hoppas att jag känner mig bättre snart. Vill ju inte missa något ju!!!

Kommentarer
Postat av: marika viktorsson

Ja nu är jag allt i full gång med förberedelserna inför bordet. har handlat allt förutom vörtbröd det vill jag köpa färskt imorgon och vägrar baka det hahaha. räcker med saker att göra.

Det är julmarknad i sätrabrunn på söndag (och även imorn) så dit ska vi då :)

2010-12-10 @ 13:48:36
URL: http://marikaviktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0