Dag 7 – Min bästa vän

Jag kan inte säga att jag har en bästa vän. Men jag kan inte säga att jag har många heller.
Det finns dom jag vänder mig till först och främst och som dessutom betyder mest.

En bästa vän för mig är någon som ställer upp och lyssnar även om man gaggar om samma sak i flera timmar.
Det är någon som ger mig råd och tips gällande vad som helst. Blir glad när jag lyckats med något och blir stolt om det är något jag strävat efter.
Men en bästa vän ska även kunna säga ifrån om den tycker att jag gör något fel.

Du ska inte behöva höra av dig dagligen men när ni väl hörs är det som det alltid varit. Jag är glad för dem jag har runt omkring mig och pratar om allt mellan himmel och jord med dem.

Jag vill inte nämna några namn då dessa är mina bästa vänner. Och tänker inte låta er sno dom ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0