Halva veckan gått.

onsdag idag. Känns bra, bara en kväll och en dag kvar sen har jag helg =)
Börjar se slutet av praktiken. Väldigt blandade känslor. Trivs så förbannat bra och vill stanna kvar! Men samtidigt vill jag fortsätta plugga så det blir nått av mig. haha..

Hade över mamma och pappa på fika för nån timme sen. Måste ju få hit nån. Bakat som en tok men ingen kommer och fikar =( Lite tråkigt faktiskt. Detta är alltså en pik att ni ska ta er hit!!!

På fredag kommer jag bara baka hela dagen lång. Min handledade är frikopplad och har bakdag, fick haka på henne istället =) Ser jag fram emot massor. Får lära mig massa nytt och det uppskattas.

Thommy är på sin kurs idag. Lite ensamtid nu när Frejjsa somnat. Men........ Jag har ingen jävla aning om vad jag ska göra. Funderar på att slå igång en film som jag kan somna till. Hur låter det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0