Här var det fullt upp.

Praktiken har dragit igång och jag jobbar som en heltidsmänniska. Galet mycket med andra ord från att bara ha setat hemma nästan varje dag. Hihi. Men otroligt kul är det.
Antagligen leder det till ett vikariat, inte helt fel. Jag får mer och mer ansvar och jag trivs med de äldre.
Men detta sätter mit såklart i en sits. Har jag valt rätt inriktning? Jag älskar att jobba med äldre. Men jag älskar även utmaningar som jag kommer få inom den inriktningen jag valt. Jadu....... Får se hur det här går.

Kómmer ha praktik även denna helg så inte en lugn stund.
Min lilla tös verkar ha dragit på sig en dunder snorig förkylning, inget vidare alls heller. Vill att min tussa ska vara frisk. Vi skulle ju till E-tuna imorn till vattenpalatset men vi får se hur det blir med det.....


Kommentarer
Postat av: marika!

Hej Caroline! Kul att du hittade till min blogg. Ja, jag kan tänka mig att sista tiden känns som en tusenårs-resa nu när första tiden gått skrämmande fort och allt. Men ser fram emot april (möjligen maj men vi får hoppas att jag inte går över tiden hehe) och vill ha den lille/a här nuuuu.



Tror harley hälsar tillbaka till er båda! Han är inte hemma nu men hade han varit det så hade han det ;) Haha.



Ni får ställa till med Buz QUIZ-kväll snart igen DÅ KOMMER VI haha. /Marika

2010-12-02 @ 11:21:29
URL: http://marikaviktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0