Helgen står på tur.

Ingen vila ingen ro. 14-21.30 idag. 7-16 imorn. 8-21 på söndag! Galet! Kommer knappt hinna gosa och busa med min skrutt den här helgen. Känns konstigt att vara utan henne så mycket. Annars busar vi och gosar varje dag. Hemska tanke! Men hon kanske behöver lite tid ifrån mig också? hahaha.

Satt nyss och kollade på vovvar. Saknar Victor så det gör ont i mig. Älskade hund! Nån som känner sig villig att låna ut en plutt nån dag tjoa till! hahah. Helst en likadan som Ville och en som luktar lika gott uppe på huvudet som han gjorde. Nej det blir att leta efter en tik snart så vi kan få valpar efter honom. Skulle vara helt underbart!
Thommy sa något nyss som fick mig och skratta med samtidigt tänka till.
Har du hunden kvar? Ja det har jag, har du din unge kvar?
Ja för så är det ju. Det blir ens barn, bästa kompis och älskling. Varför göra sig av med hunden efter nåra månader igen?
För vissa jobbar ju faktiskt så. Har hunden tills det blir för krävande och tråkigt, då lämnas den bort. Men med ditt egna barn gör du inte så. Eller hur? Skulle ju se helt galet ut om alla blev på tjocken och sen när det blir för krävande lämnar man bort hon eller han. hmm.. Ja en liten tankeställare faktiskt.


Ska snart ner på stan och luncha med Jossan och lilla Nowa. Sen blir det att möta upp Tarja och ta sig till praktiken. Kul kul strålande jul. Ska laga maaaasssor med mat idag till julbordet imorn.. Ska bli kul.



Tomtenissan Freja =)

Kommentarer
Postat av: Marika

Hej igen! Ja om ni fortfarande bor på bjurhovda (om jag inte minns fel) så är det väll möjligt att det är samma hund. Vi bor ju brevid malmabergskolan nu om ni inte visste det sen 1 november :) även här jag mötte på hunden.



Freja är en korsning mellan amstaff och amerikansk bulldog, hon är en riktig pärla :) Mitt livs bästa val hehe.

2010-12-03 @ 11:02:08
URL: http://marikaviktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0