Lediga dagen.

Tänkte att jag skulle ha tagit mig ner på stan till skolan och fått lite papper ifyllda. Får ju min kurslitteratur betald genom facket =) Och hur bra är inte det då? Helt guldvärt när man har lite kass ekonomi redan innan.

Men jag fixar det om nån dag istället. Tror jag själv ja. Eller jag kan intala mig. Har ju praktik resen av veckan så det kommer ju inte bli av heller. Men nästa vecka så.... Eller när praktiken är slut? Haha. Ja det blir nån gång iaf. För pengarna ska jag ha tillbaka! Det har jag bestämt mig för.

Frejsa är på dagis fram till två. Hade funderingar på att hon skulle få vara hemma idag men jag som intalat mig att jag skulle till skolan så fick hon vara där ett tag iaf. Men ne så blev det ju inte.
Blev en städad lägenhet. Jobbat hela helgen ju så har inte haft tid att ta tag i bombnedslaget. Men nu är det bara dammsugningen kvar. Duktiga jag =)

Sitter och väntar på mitt betyg på Arbetsmiljö och säkerhet.... Tycker läraren ska snabba på lite så jag kan sluta nojja.. Men tji fick jag!


Kommentarer
Postat av: sofie

Hej carro

Tack för din kommentar.=)

hon e såååå söt eran lilla tjej jag blir lika gla varje gång man ser en bild på henne vilka fina ögon Kram på er

2010-12-06 @ 21:15:16
URL: http://sofieskaos.blogspot.com
Postat av: Marika

ja vi bor väldigt nära haha och jag minns allt var ni bor :) klart vi kommer över på fika någon dag! nämnde faktiskt de för harley för några dagar sen att vi skulle se till o fika ihop! :)

2010-12-06 @ 22:05:20
URL: http://marikaviktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0