Nu är helgen över!

Och det var väl på tiden! Haft en otroligt mysig och rolig helg men hade nog hellre varit hemma ;) Och myst med min lilla tjej. Hon har fått mysa med pappsen sin, mormor, morfar och farmor istället! Tycker minsann det är lite fuskigt!!!! Får ta igen det imorn, funderar på om hon ska få vara hemma ifrån dagis. Har ju faktiskt ingen skola, varit så duktig och tagit tag i allt redan.

Helgen då? Jo den bestod av jobb jobb och åter jobb. Eller praktik kanske man ska säga? Jaja hur som helst, obetalt jobb enligt mig. Men jag trivs så jätte bra så jag gnäller inte över det. Lyckats få både vikariat och sommarjobb.
Vi har bakat och lagat mat hela helgen känns det som. Fått massa nya recept som jag ska göra nu i veckan. Har ni hört talas om glögglimpa någon gång? SKITGOTT!!!!! Och jag fick baka det, lätt var det också. Nu ska jag verkligen bli en huslig liten mamma som bakar matbröd och lagar all mat från grunden! Inga halvfabrikat här inte. Hihi, får se hur länge jag fixar det här? Men det borde inte vara några problem för det mesta jag lagat i matväg är från grunden!

Denna vecka som kommer är jag ledig måndag, kväll tisdag och torsdag och dag onsdag och fredag. Varannan dag grejjs är nog inte min grejj egentligen. Blir helt vimsig (så som jag varit idag!) men det får gå ändå =) Personalen har överseende med mig. haha..

Nej nu blir det att hoppa in i duschen och bara duscha duscha duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0